Sunday, March 21, 2010

سال نو ، مطلب نو

سلام سال نو مبارک!

یک) من هنوز زنده ام...

دو) اگه این وبلاگ مدت هاست که به روز نشده دلیلش این نیست که نوشتن رو کنار گذاشتم... فقط جای نوشتنم عوض شده و مطالبی که می نویسم کمتر ظرفیت انتشار اینترنتی دارند... خصوصی تر و شخصی تر شدن...

سه) چند وقتی هست که لپ تاپ خریدم... رُفقا سرزنشم میکنن که با وجود داشتن لپ تاپ دیگه بهانه ای برای ننوشتن نداری...راست میگن... حرفاشون درسته... همش رو قبول دارم...

چهار) توی سال جدید باید دست به کار بشم و چراغ اینجا رو روشن نگه دارم...

پنج) سال 88،بسیار سال خوبی بود...سرشار از خاطره های خوش... البته مخاطرات و نگرانی ها و ناراحتی هایی هم داشت که اونقدر نبودن که خاطره بدی از این سال به جا بذارن... در کل راضی هستم...

شش) برای همگی سال خوبی آرزو می کنم...

تا بعد

3 comments:

  1. سلام!
    بابت نوشتن در مکانی دیگر به شما حق می دهم...!
    خلاصه انسان های غیر قابل اعتمادی! مثل من این مکان را دیده بودند!
    شوخی کردم.
    دوست هم ندارم کنجکاوی کنم و مکان جدیدتان را بیابم.

    تنها می خواستم اگر مایل باشید ترتیب یک گفت و گوی رو در رو را بدهیم،
    نگران نباشید!،بحث پیرامون سیاست نیست و اتفاقاً پیرامون دانشگاه و رشته ی شماست. و این که شاگرد اول! علوم سیاسی تصمیماتی گرفته تا شاید به قافله ی عالمان اجتماعی ملحق شود.
    شماره ی من را مجتبی معینی دارد،شماره ی شما را از ایشان طلب نکردم چون بیم داشتم راضی نباشید!
    البته اگر خواستید می توانید قبول نکنید،راستش نزدیکی و چرخش به سمت علایق خاص و این که حدس می زدم شما هم چنین علایقی داشته باشید من را به این گفت و گو مایل کرد.
    ان شاء الله مبسوط برایتان توضیح خواهم داد.
    این هم ایمیل من است:
    mh.nikzad@yahoo.com
    البته با یک تک زنگ و یا پیامک به مجتبی معینی هم می توانیم مقدمات گفت و گو را مهیا کنیم.
    البته چنان چه مایل نباشید دلخور نخواهم شد،و به نظرتان احترام می گذارم.

    با احترام.
    م.ح.ن
    دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه گیلان

    ReplyDelete
  2. سلام
    این ها را برای اطلاعات عمومی خودتان می گذارم،چون خودم هم تازه دیدمشان:
    دروس رشته مطالعات فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی:
    نظریه‌های فرهنگی ۱ (۳ واحد)
    نظریه های جامعه شناسی پیشرفته (۳ واحد)
    روش تحقیق ۱ (روش‌های کمی) (۲ واحد)
    روش تحقیق ۲ (روش‌های کیفی) (۲ واحد)
    جامعه شناسی فرهنگی (۲ واحد)
    تغییرات فرهنگی ۱ (۲ واحد)
    مسائل فرهنگی ۱(۲ واحد)
    برنامه ریزی امور فرهنگی (۲ واحد)
    مطالعات فرهنگی اسلامی (۲ واحد)
    تغییرات فرهنگی ۲ (۲ واحد)
    اقتصاد و فرهنگ (۲ واحد)
    ارتباطات میان‌فردی (۲ واحد)
    مردم‌شناسی فرهنگی ایران (۲ واحد)
    جامعه شناسی اوقات فراقت (۲ واحد)
    تاریخ تمدن و فرهنگ (۲ واحد)
    روانشناسی اجتماعی (۲ واحد)
    م.ح.ن

    ReplyDelete
  3. سلام.. کجایی تو پسر خوب؟ گفته بودی چراغ اینجا رو روشن نگه میداری، کجایی پس؟ بیا دیگه

    ReplyDelete