Saturday, December 15, 2007

آه از دلت... آه

بعد از تماشای قسمت بیست و هشتم مدار صفر درجه حس غریبی در من ایجاد شد. بی اختیار اشک ریختم. برای تنهایی و معصومیت آدم ها. البته این حس فقط متعلق به من نبود بلکه سایر اعضای خانواده هم گونه هایشان تر شده بوداحساس کردم دنیا بدون سرگرد فتاحی چقدر تنگ است... زندگی کردن برای چند لحظه برایم خیلی سخت شده بود.

---

دل هامان اگر گرم باشد.تاب توانیم آورد طوفان سیل آسای زندگی را که اکنون ساقه هایمان را می لرزاند.زمستان گذشته است .گل ها شکفته اند و زمان نغمه سرایی فرا رسیده است و تو ای کبوتر من که در شکاف صخره ها و پشت سنگ ها پنهان هستی . بیرون بیا و بگذار صدای شیرین تو را بشنوم و صورت زیبایت را ببینم زیرا اکنون دیگر زمستان به پایان رسیده است. تو را به جای همه ی کسانی که نشناخته ام دوست می دارم. تو رابه جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام دوست می دارم. برای خاطر عطرنان گرم و برفی که آب می شود وبرای خاطر نخستین گناه .تو را برای دوست داشتن دوست می دارم.تو را به جای همه ی کسانی که دوست نمی دارم دوست می دارم. سـپیده که سربزند در این بیشه زار خزان زده شده.شاید گلی بروید شبیه آنچه در بهار بوییدی پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز...

------

به یاد سرگرد فتاحی، دانلود آهنگ - ای باران – با صدای علیرضا قربانی (موسیقی متن مدار صفر درجه در لحظات تیرباران سرگرد فتاحی در قسمت بیست و هشتم)

2 comments:

  1. filtere sitesh.ba filter shekan ham ke downloadesh mikonam,bishtar az 50% nemire...

    ReplyDelete
  2. as in adress estefade kon:

    http://dl.sendmefile.com/get/d3d283d0cb18694c27b03b33f3a2f59b/Q/madar+28.mp3

    ReplyDelete