Sunday, July 27, 2008

گردن نهاديم الحکم لله

نتایج کنکور سراسری اعلام شد... به همین راحتی... جبر اعداد رخی نشان می دهد و سرنوشت ما تعیین می شود... این اعداد ، هر یک از ما را به گوشه ای از ایران پرت می کنند...

-------------------------

نسیم باد صبا دوشم آگهـــــــــــی آورد /که روز محنت و غم رو به کوتهی آورد

به مطربانِ صبوحی دهیم جــــــامه چاک /بدین نوید که باد سحــــــرگهی آورد

بیا بیا که تو حورِ بهشت را رضــــــــــــوان /درین جهــــــان ز برایِ دلِ رهی آورد

همی رویم به شیراز با عـــنایت بخت /زهی رفیق که بختم به همرهی آورد

به جبر خاطر ما کوش کـــــــاین کلاه نمد /بسا شکست که با افسر شهی آورد

چه ناله ها که رسید از دلم به خرمن ماه /چو یاد عــــــارض آن ماه خرگهی آورد

رساند رایت منــــــصور بر فلک حــــــــافظ /که التجـــــا به جناب شهنشهی آورد

--------------------------

رتبه من در علوم انسانی / رتبه من در زبان خارجه(انگلیسی)

3 comments:

  1. belakhare harkasi sarneveshti dare,va motmean bash hich sarneveshti ke ba niat kheyr hamrah bashe be badi nemi anjame...
    tabrik migam
    omidvaram ke movafagh bashi

    rasti,rotbeye kheyli khoobi ham avordi.ishala dar marahele badi ham movafagh bashi
    az entekhabe reshtat,va bad ham shahri ke ghabool shodi benevis.albate hadse avaliat shiraze,ama gahi kami taghir mikone

    ReplyDelete
  2. بهت تبریک میگم مصطفی جان انشاالله تو مراحل زندگیت هم مثل کنکور موفق باشیالبته من که نمیدونم به اون نتیجه ای که میخواستی رسیدی یا نه اما دعا میکنم رسیده باشی. در مورد اون بحثی که گفتی ادامش بدیم فعلا حالش رو ندارم به همون علتی که تو امروز خوشحالی من ناراحتم پس تا بعد

    ReplyDelete
  3. gharar bood tahlilhaee ham benevisi bad az elame natayej.che shod?

    ReplyDelete