Thursday, November 29, 2007

نگاه اورجینال

این همه فیلم دیدم هنوز نمیتونم یه کسی که مثل خودم باشه... تو فیلم ها نام ببرم... واقعاً جای تأسف داره...هر چقدر به مغزم فشار آوردم موفق نشدم...اما اینکه دوست دارم شبیه کدام شخصیت باشم اون یه قضیه دیگه اس...شاید نیاز کمتری به فکر کردن باشه... چون آرزوهای آدم خیلی بیشتر است تا داشته هایش(متأسفانه)

جان کیتینگ... از همه فیلم هایی که دیدم این معلم ادبیات انگلیسی فیلم انجمن شاعران مرده که الهام بخش شاگردانش بود تنها کسی است که همیشه دوستش داشتم و می خواستم مثل او باشم...

می گویند آدم آنچه را که ندارد ولی فکر می کند توانایی و شایستگی برای دریافتش را دارد طلب می کند... با این حرف موافقم ... راحت بودن و اورجینال بودن نگاه به زندگی چیزی است که من در جان کیتینگ تحسین میکنم و معتقدم هم توانایی و هم شایستگی رسیدن به آن دارم... تا ببینیم چه خواهد شد؟

No comments:

Post a Comment