Monday, November 5, 2007

خدا نکنه

روزنامه ای هست به نام تهران امروز که تا به حال 272 شماره ازش به چاپ رسیده. نمی دونم تا به امروز دیدید یا نه؟ مدیرعامل خبرگزاری مهر، پرویز اسماعیلی این روزنامه رو به راه انداخته و از احمد توکلی ، نماینده تهران در مجلس هفتم در سمت سردبیری استفاده کرده. میگن که بیشتر به هواداری محمدباقر قالیباف پا به عرصه مطبوعات گذاشته(به اسم روزنامه دقت کنید) ولی اونطور که من با خوندن چهار ، پنج شماره اخیر فهمیدم فعلاً چندان در بخش سیاست قوی نیست. و بیشتر فرهنگی و غیرسیاسی می نویسه.

نکته جالب این که از پرسنل روزنامه توقیف شده شرق بهره می بره و همین باعث شده حرفه ای به نظر برسه. علاوه بر این از نکات مثبت اش میتونم به تعداد صفحات زیاد(20 صفحه)، قیمت مفت (100 تومان)، و کیفیت عالی چاپ اشاره کنم.

روزهای دوشنبه هم یه صفحه مخصوص سینمای جهان داره که بدک نیست. میشه ازش استفاده کرد.

***

این شماره هفته نامه شهروند امروز یک سند تاریخی است که تا حدودی ماهیت حقیقی واقعه 13 آبان و بسیاری از وقایع پشت پرده رو بیان میکنه. ضمن اینکه نقاب از چهره بعضی ها (!) بر میداره. من خودم شخصاً مقاله سنگر علیه سنگر رو پیشنهاد می کنم. نگرانم از اینکه بابت مطالب این شماره توقیف بشه (خدا نکنه!)

1 comment:

  1. farda migiram age doshanbe ro dasht,nadasht,pas farda male do shanbe ro migiram

    ReplyDelete