Tuesday, May 13, 2008

رقیبان بازآمدند

نه اینطور نمیشه... باید از ادعا کم کرد و بر عمل افزود... رقیبان بازآمدند و ما بازماندیم... برای بار دوم نتیجه دلخواه را نگرفتم(دلايل را مي دانم و فاصله با رقبا را هم سنجيده ام، زياد نيست که نشود به آنها رسيد! )... با وجود اینکه این دفعه خیلی بین المللی کار کرده بودم و قرار بود یه رتبه محشر بیارم ولی نشد... درسته زمان کمه ولی انگیزه زیاد شده... حرکت لاک پشتی تا اینجا نتیجه مناسب نداده اما حالا که آقا خرگوشه (دیگری نوعی؛ یعنی شخص نامشخصی که رتبه های خوب کسب کرده) مست و ملنگ ، سرشار از حس خوب پیروزیه باید ازش جلو زد...

جامع اول سنجش / جامع دوم سنجش

2 comments:

  1. انشا الله به هدفت میرسی. برای من هم دعا کن

    ReplyDelete
  2. به امید خدا رتبه ای که می خوای رو میاری.من دقیقا نمی دونم برای حقوق در رشته های انسانی و شهر های مختلف چه رتبه ای رو باید اورد.دوست من با رتبه ی 300 یا 400 حقوق رشت قبول شده.یعنی زده تهران.مشهد.اصفهان.رشت.که رشت اورده.البته یک سال از من بالاتره.یعنی چیزی حدود سه سال پیش
    باز هم سعی کن.من رتبم خوب بود.اما باید بهتر می شد.همه می دونستند که من می تونم دو رقمی بیارم.خودم علتشو که بررسی می کردم به هفته های پایانی رسیدم.من هفته ی سوم خرداد همه ی درست هام رو تموم کرده بودم.نتنها تموم کرده بودم بلکه دور و تست و ... هم همشون رو چندین و چند بار کرده بودم.حالا دو هفته مونده بود و نمی دونستم چیکار کنم.روز 3 ساعت بیشتر نمی خوندم.چون هر کتابی رو ور می داشتم کامل بلد بودم
    بهتره تو این اشتباه من رو تکرار نکنی.هفته های اخر ساعت درست رو پایین نیار.حتی اگه فکر می کنی کامل حفظی.همه ی تست ها رو زدی.تکراری بخون.تکراری بزن

    موفق باشی

    ReplyDelete