Saturday, September 15, 2007

سه گانه هفته آخر

محسن نامجو ، کشف این چند هفته آخر تابستانم است. بعضی از آهنگ هایش آنقدر زیباست که لحظه ای راحتم نمی گذارند. امروز سی دی کاملش به دستم رسید. عجب شانسی دارم من، آن کلیپ معروف زلف در باد را هم درش گنجانده اند. کمی عجیب ولی خوب می خواند. این چند روز حسابی باهاش مشغول شدم. شده چاشنی ثابت بعداز ظهر هایم...

ماه رمضان دوباره آمد، خدا را شکر که هنوز زنده ایم. پارسال کمی نگران بودم که چطور تو تابستون باید روزه بگیریم ولی الآن می بینم مشکلی نیست. از گرمای هوا کم شده و از دیشب بارش ها هم شروع شده... باران هوا را لطیف تر کرده...

دیروز برای اولین بار The Godfather Part I را بدون جرح و تعدیل دیدم. زمین تا آسمون با نسخه ای که در تلویزیون دیده بودم فرق داشت... اصلاً یه حس دیگه ای بود... تازه احساس کردم خیلی فیلم رو دوست دارم... پدرخوانده های بعدی تو نوبت هستن...

تا بعد

No comments:

Post a Comment