Monday, September 24, 2007

به پیش دانشگاهی خوش آمدید

__ ثبت نام آزمون های سنجش را انجام دادم. 8 مرحله آزمون در پیش رو دارم که بسیار مهم هستند. بعد از سه آزمون گزینه جوان در تابستان حالا منتظر این چند مرحله هستم. رتبه های 24 ، 13 و 5 کشور در جامعه آماری بسیار پایین گزینه جوان (حدود 2 هزار نفر) اصلاً نمی تواند معیار خوبی برای ارزیابی وضعیتم باشد.

کمی انتظارات از من بالا رفته ؛ می ترسم. معلم سابقم و همکار فعلی پدرم در تماسی که چند روز گذشته داشته ابراز امیدواری کرده که بنده حقیر بتوانم در آزمون سراسری رتبه ای سه رقمی کسب کنم . خلاصه از همین الآن بلیت دانشگاه تهران را برایم رزرو کرده اند. خودم هم مصمم هستم که بروم تهران و حداکثر تلاشم را می کنم.

__ دیروز رفته بودم پیراشگاه همیشگی تا موهایم را به دستان توانای پیرایشگر بسپارم. از همانجا بود که شکاف ها شروع شد. یکی از معلم های آموزشگاه زبانم را دیدم. آمده بود موهایش را مرتب کند. دلم اصلاً برای آنجا تنگ نشده. حدود شش ماه است که دیگر به آنجا نمی روم. این معلمی که دیروز دوباره زیارتش کردم ؛ یکی از معلم های متوسط آموزشگاه بود ولی بسیار خوش اخلاق.

دیدنش دوباره مرا به سمت و سوی انگلیسی کشاند. کتاب های قدیمی را دوباره تورقی زدم تا شــــــــاید از لابه لایش به خاطره جالبی برسم و دوباره گذشته را زندگی کنم.

__ فردا می روم مدرسه. منتظر یادداشت روز اول باشید.

1 comment:

  1. ghesmate nazaratet gahi kar mikone o gahi na,alan baz nemishe,age baz shod mizaramesh
    be nazaram cinemai nevisi ro kheili kam kon,chon vaghtet ro kheili migire,man har neveshtam,hade aghal yek nim rooz ro azam migire,hadeaghal 2 saat kare modavem dare o 2 saat virayesho tashih,2 saat ham tafakor dar morede inke az koja shoroo koni o be koja tamoom koni
    omidvaram daneshgah reshteye morede alaghat ghabool shi,hamintor dar shahre morede alaghat,faghat khoob dar morede javanebe kar fekr kon,ke badan pashimoon nashi,masalan man,mitoonestam reshte hae digei beram,ama bar asase alagham tasmim gereftam
    hanooz ke hanooze,ye edei mian azam miporsan keavood,pashimoon nisti?vali man vaghean va az tahe del,az entekhabam pashimoon nistam,na az inke tehran naraftam va na az inke pezeshki naraftam

    ReplyDelete